Jump to content
Detective Conan World

Kaitou Kid Legendary Thief

Renowned
  • Content Count

    18207
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    21

Kaitou Kid Legendary Thief last won the day on May 7

Kaitou Kid Legendary Thief had the most liked content!

Community Reputation

197 Excellent

8 Followers

About Kaitou Kid Legendary Thief

  • Rank
    DCW's Gradually Forgotten~
  • Birthday June 6

Recent Profile Visitors

75410 profile views
  1. Yellow =X Love Spark. Awesome and cute xD
  2. KKTL!! hahaa nice

    1. Show previous comments  5 more
    2. Kaitou Kid Legendary Thief

      Kaitou Kid Legendary Thief

      It's eternally summer here. Warm! XD 

      Poke hunting with friends before my busy semester begins again! Haha

      How about you?

    3. Kid the Phantom Thief

      Kid the Phantom Thief

      Please give me some of your eternal warmth when winter arrives. :D I'll need it a lot!

      Poké hunting? Which team are you on?

      Me, I'm about to end my second week of my third and last year in this school. ;D Just spent all day working on my chemistry assignment.. and now it's 2 am, so I need to sleep haha

    4. Kaitou Kid Legendary Thief

      Kaitou Kid Legendary Thief

      Pokehunting! Im on Instinct! How about you?

  3. Doubt it. It's a long term game xD prob at least a few months? At least until the world release is overy I guess xD
  4. That sucks. Maybe get more space with sim card?
  5. OMM1: everyone's talking about pokemon go now... merchandising flying off shelves and all sorts of business ventures involving pokemon go has been picking up... but where is pokemon go in my country? DX Niantic... DX by the time I see release, I'm probably spending time on sun/moon instead... OMM2: Gonna watch Train to Busan later... hope it's good.
  6. Yeah I'm a lurker. Things have changed here and people came and left, busy with all their schedules. The once noisy DCW is now more peaceful. MK is one really old knight. Commendable. Oh and without realising it, I'm the last poster! Amazing!
  7. Was somehow mentioned. Well I guwas now I'm the last poster. =O
  8. Seems like it haha. Looks like friends list is missing hmm... XDunno Much has changed but my display name still unchanged. :V
  9. What just happened here? :X Looks like there's a new look.
  10. Pokemon has really never dissatisfied me before so I'm assuming this would be great xD.
  11. I want Pokemon GO right nowwwwww SANTAAAAAA
  12. MERRY CHRISTMAS! HOPE THAT "FAT" ain't the only thing we got for Christmas!

    1. Show previous comments  4 more
    2. Kaitou Kid Legendary Thief

      Kaitou Kid Legendary Thief

      \o/ Lego!!! Sweet!

      Yay Chekhov! Presenttttts! XD you like to cook?

    3. The Banana Paladin

      The Banana Paladin

      I will only get fat .__. because the doctor says to eat moaar xD

    4. Kid the Phantom Thief
  13. Dgrayman getting a remake. YAY. Pokemon GO! Digimon Tri when is your second part? D: I think maybe OPM is stronger than Son Goku? Or not? I need to sleep.
×
  • Create New...