Jump to content
Detective Conan World

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Today
  2. Yesterday
  3. This place will always be home so yeah
  4. Last week
  5. I liked this song before that shark girl sang it, but now everyone just associates the song with her hololive was a mistake orz
  6. Your Name was so good, and most of Makoto Shinkai's works are pretty solid; I don't know how Weathering with You missed the mark so badly :/
  7. Attack on Titan is fucking dope, especially in later seasons. I know everyone and their grandma has see the first season already, but rewatch the first season and then watch the rest. It's my absolute favorite anime of all time. only good thing about that show is the aesthetic :'^)
  8. Met machine and Kenzi irl but tbh I'd be down to meet anyone here that I've interacted with to even a small degree
  9. Can confirm, we started talking on discord a ton in November 2017, things snowballed to a miraculous degree, and the rest is history c: But it's really crazy to see some old school members check in even during a pandemic. We're all older and wiser and we've seen our collective share of shit these past few years I'm sure, but it's honestly wonderful everyone is doing well. ---- OMM: I've been studying for the CPA so I haven't had much time for video games or anime.
  10. Among Us is booming up. DCW Among Us group? No? ok.
  11. I'm making Akazora trudge through Maison Ikkoku with me :''^)c we're on ep like 38 and it's just ok
  12. did anyone ever guess your name from that riddle in your 'about me' btw

    1. Akazora

      Akazora

      I think Kenzi might've solved it years ago but tbh I don't really remember lol

  13. Been watching Parks and Rec a lot lately because it'll be leaving Netflix like October 1st iirc and for the longest time it was my go-to background noise show. I wanted to legitimately watch it a bit before it left but... I'm not sure if I genuinely like the show all that much c':
  14. Think the last one I watched was Weathering With You back in February with Akazora :') ..neither of us particularly liked it and we drove through a snowstorm in an unfamiliar area to go see it 4/10 wouldn't recommend, but if you go in without any expectations you might enjoy it idk
  15. My last post here was a half decade ago; I'll come back in 5yrs but I've been trying to gain some artistic skill lately so I hope 10yrs from now I'll have stuck with it and have some semblance of a competent artist
  1. Load more activity
×
  • Create New...