Jump to content
Detective Conan World

Ryo

Renowned
  • Content Count

    2034
  • Joined

  • Days Won

    18

Everything posted by Ryo

  1. why u gotta say it so cold
  2. Ryo

    NBA

    WE THE CHAMPS
  3. Ryo

    NBA

    Damn I haven't posted in this thread in over a year but anyways GO LAKERS
  4. This place will always be home so yeah
  5. everyone must've got hit with that with old members returning
  6. Anime staff is in charge of the filler
  7. Yo! 

    1. Show previous comments  14 more
    2. Balthazar Manfredie

      Balthazar Manfredie

      is he going to end it soon

    3. Ryo

      Ryo

      now you know the answer is no lol :D

    4. Balthazar Manfredie

      Balthazar Manfredie

      i justed hoped for a better world 

  8. Ryo

    NBA

    ayy another Laker fan
  9. Idk, that's like a compliment if you think about it.
  10. Ryo

    NBA

    yeah if they somehow keep the core together they'll be fine lakers outside of AD, Bron and Kuzma is pretty weak. They need to sign some shooters once free agency starts
  11. Ryo

    NBA

    Warriors will bounce back, but next season will be a work in progress due to those injuries. Also, AD to LA
  12. who are the troublemakers
×
  • Create New...