Jump to content
Detective Conan World

Misaki-chan

Renowned
  • Content Count

    13,762
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    19

Misaki-chan last won the day on May 12 2013

Misaki-chan had the most liked content!

Community Reputation

164 Excellent

3 Followers

About Misaki-chan

  • Rank
    DCW's Biggest Hugger
  • Birthday 10/13/1997

Recent Profile Visitors

41,632 profile views
  1. Misaki-chan

    What's on Your Mind?

    Damn haven't made a post in quite a while... Whoopsies lol hi everyone still alive I promise but rip my Pokemon go career before it started since I don't have a smartphone it's v unfortunate
  2. Apparently I joined DCW five years ago??? Damn does time fly

  3. MISAKI Happy New Year!

    1. Misaki-chan

      Misaki-chan

      Happy new year! :D *hugs* May it be a happy one!

    2. Kid the Phantom Thief

      Kid the Phantom Thief

      hahaha xp Still with the hugs, I see! And indeed, it shall be a happy one! :)

  4. happy happy birthday, 18 must be exciting

    1. Misaki-chan

      Misaki-chan

      thankssss lol not really i don't feel any different so

  5. Hey happy birthday! Hope it's a happy one! <3 *hugs*

  6. Hey, happy birthday :D Hope it's a good one *hugs*

    1. tengaku squared

      tengaku squared

      Thanks! :D

      Now I'm one year closer to my death :x

  7. Continuation #3

    1. Show previous comments  16 more
    2. -NL-

      -NL-

      Yeah. I always thought it was gotta do with style too.

    3. Misaki-chan

      Misaki-chan

      I mean it's all animation, but western animation and eastern animation has very different feels to it

    4. -NL-

      -NL-

      Yup. Ofc. We always think about who made it and stuffs.

  8. Happy birthday! <3 *hugs*

  9. miiiiiisaaaaaakiiiiii!!

    1. Show previous comments  32 more
    2. Misaki-chan

      Misaki-chan

      :o That's great! omg congrats mannn
    3. hopes

      hopes

      yeeee thanks!!

    4. Misaki-chan

      Misaki-chan

      Mmm though that reminds me i should probs start looking at scholarshipsss =X //would really like to avoid paying for everything in college

  10. Belated Happy New Year ! Long time no talk :P

    1. Misaki-chan

      Misaki-chan

      Happy new year to you too! Yeah, it's been a really long time.

  11. Happy New Year, you!

    1. Show previous comments  5 more
    2. Kid the Phantom Thief

      Kid the Phantom Thief

      Hmm, I like most of the teachers in my new class. Don't know most of my new classmates, though. When does school begin for you, Misaki, or has it already begun?

    3. Misaki-chan

      Misaki-chan

      It started back up again on Monday sadly :<

    4. Kid the Phantom Thief

      Kid the Phantom Thief

      So did mine! How you doing in school?

  12. Misaki-chan

    What's on Your Mind?

    Not really, I just feel that it isn't very much to eat for an entire day.
  13. Misaki-chan

    What's on Your Mind?

    OMM: Probably should have eaten more than a muffin, a cookie and two slices of pizza today =X
  14. Misaki-chan

    What's on Your Mind?

    On my mind: Ughhh need to figure out what I'm doing for my AP Bio extra credit =_= *barely gets the essay prompt*