Jump to content
Detective Conan World
SwiftFeather

SwiftFeather Doodle Thread II

Recommended Posts

tumblr_nkjimmj8x71rr21k7o1_540.jpg

 

 

Hi DCW~ I had an old drawings thread back in 2011, but I should make a new one!

MY OLD ART THREAD: http://www.detectiveconanworld.com/forum/topic/2904-swiftfeather-drawing-thread/
(Bloody hideous art IMO. Sigh)


~2015~
*cheers!* YAY!!

Most of the drawings shared here shall be doodles~ HAHA
Sometimes I may share a few at one go, sometimes I might not having anything to share with you all at all :((((( 

I hope that everyone will enjoy my little doodlings! <3

PLEASE PLEASE DO LEAVE COMMENTS <3 
I want to know if people are actually looking at them Q_Q HAHAHA 
If not they are basically useless
they are for people to stare at

hahaha

AND ALSO! Do give me ideas to what to doodle WA HA HA HA HA

Sorry if they are not very good QwQ woe is me

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

tumblr_nkjlck1eGj1rr21k7o1_540.jpg

First off, we have Shinichi Kudo! <3 
I decided to throw in colours because it's the first one i'm posting up :'D 

And he's the main character WAHAHA
Kudo-kun! 
I like how his hair turned out whoots~

 

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

tumblr_nkjml8hGjS1rr21k7o1_540.jpg

Next up: Kuroba Kaito <3
I wanted to draw him with a sad face, like he was thinking about his dad at first,

but then I thought I liked Kaito when he's all funny and cheerful :P baahaha 

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Warning: Hints of BL (Boy's Love) under the spoiler. Those under 15, please don't look! JAJAJAJAJA. 


 

tumblr_nkjonwviO31rr21k7o1_540.jpg

 


Very unfortunately (for some people), I also enjoy drawing BL. 
Don't worry, it won't go to the climax of 50 shades. LMFAO!!! 
*shifty eyes* 
 

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

KAITO AWESOMENESS <333

Gosh, you're so good! And the fact that these are doodles... Haha... Haha... *goes in the corner*

If you don't mind suggestions, then Vermouth? She's amazing, but only to Kaito of course xD

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

KAITO AWESOMENESS <333

Gosh, you're so good! And the fact that these are doodles... Haha... Haha... *goes in the corner*

If you don't mind suggestions, then Vermouth? She's amazing, but only to Kaito of course xD

KAITOOO <3

Aww thank you ~ Q_Q -drags you back- nuu

Vermouth's hair tho!! I shall do that :P 

Share this post


Link to post
Share on other sites

KAITOOO <3

Aww thank you ~ Q_Q -drags you back- nuu

Vermouth's hair tho!! I shall do that :P

Yessss mission accomplished B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Warning: Hints of BL (Boy's Love) under the spoiler. Those under 15, please don't look! JAJAJAJAJA. 

 

tumblr_nkjonwviO31rr21k7o1_540.jpg

 

Very unfortunately (for some people), I also enjoy drawing BL. 

Don't worry, it won't go to the climax of 50 shades. LMFAO!!! 

*shifty eyes* 

 

 

 

 

Warning: Hints of BL (Boy's Love) under the spoiler. Those under 15, please don't look! JAJAJAJAJA. 

 

tumblr_nkjonwviO31rr21k7o1_540.jpg

 

Very unfortunately (for some people), I also enjoy drawing BL. 

Don't worry, it won't go to the climax of 50 shades. LMFAO!!! 

*shifty eyes* 

 

 

LOL....ofc...don't ever go with the climax of 50 shades... haha xPPP

Just turned 15 :P

 

Nice drawings btw!!!!!!!!!!!!!! ;):) (But I can never imagine Shinichi and Kaito together!!)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now