Jump to content
Detective Conan World

Kitty Paw

Renowned
  • Content Count

    1935
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    6

Posts posted by Kitty Paw


  1. It's been quite a while since I've been on here but I was overcome with a sudden urge to revisit. I'm slightly embarrassed at such a childish username and past posts I have made. It's midnight and I'm sitting at my desk as I stumble across some videos in my recommended of dc openings. I'd say it's been a good 6 years since I've listened to them but I clicked anyway. Immediately, a wave of nostalgia washed over me. Its fascinating how songs seem to capture a period of time within it, and as one listens to it again they are able to relive every moment of that period. The past few days I have been overwhelmed with stress with upcoming exams, yet this seemed to be the only thing that has gotten me to calm down. I'm undoubtedly much younger than most people on this forum, if still active, and it's crazy to think that such a deserted site used to be the bustling center of many mystery fans. This nostalgia is so painfully bittersweet even as it reminds me of old times; a time where I had so much love for every single character, where I met so many people online. I'm not sure where I'm going with this, but I'm grateful to have stopped by. 

    • Like 4

  2. @Kid the Phantom Thief I lowkey look like I wanna murder someone when really, I just wanna be friends, i don't smile a lot and have rbf :lol:

    omm: I'm pissed off rn. So my friend was depressed a few days ago and she texted her bf and me, but I was the only one who replied. I saved her from harming herself and hanging, though 5 days later, her bf responded with a "too much homework help mee" like honestly I can't even rn ugh what kind of person is he 

     

     is why middle school relationships are bs -_-

     

     


  3. @Kid the Phantom Thief I wish it was that easy, but there will always be people who will never forget about it. No one would talk to me lmao I'm such a lonely soul 

    well, it's rly complicated. My parents never tell me anything, so to this day I still don't know whether my cousin is my sister or not. I do have a younger sister, and this is a touchy subject 


  4. OMM1: I wish I could literally turn back time to the good ol' days and fix my mistakes cause now I regret them for the impression it gave off to everyone else. I regret saying the things I did say just for attention. And because that, guilt and remorse constantly haunts me. I long for the nostalgic days again

    OMM2: people have been saying MCR's getting back on 9/23/16 is this true omgomgomg I swear if it is


  5. @Ryo @.MK. YIP YIP 

    OMM1: A few days ago I went to the park and as I was walking my dog to the fountain this kid came up to me and said "you're trash" TT_TT how did he know :') 

    OMM2: I'm on the cruise rn and we stopped at Key West and holy crap there's about 6 poke stops every block 

     


  6. Sexism 

    gender roles are stupid and I can't stand when people say "girls can't play football, that's not right" smh this is cheesy but still

    oh and homophobic people who hates gay people so much they kill them. the Orlando nightclub shooting proves just how messed up people can be 


  7. Woah..what happened to the layout lmao

    OMM: I'm so done with my school smh if you're not pretty, you're gonna get no where ugh it's all about how many boyfriends/girlfriends you've had, how many followers or likes you get these days, no one cares you're in middle school, act like it 


  8. Spring break, I'm going on a marathon.

    Currently 812 ep available for me, on episode 102, that's 710 episodes to go.

    Ep/24min, that's 17,040 minutes in all,

    subtract 3 in total for op and end, which is 2,130 min, leaving us 14,910.

    14,910 min=248.5 hr=At most 11 days

    LETS DO THIS

    Who says I'm not good at math, pftt, I didn't use a calculator


  9. Hm, well it was freakin hailing.

    Today was a crappy day. I tripped and fell today. Smashed my face on the bookshelf, got stabbed in the eye by my mechanical pencil and got laughed at. No broken bones, not much blood, two bruises. But I didn't feel pain. It didn't hurt. Yet my heart ached. I guess that life just gets so depressing to the point where I don't feel pain at all, except for my soul slowly dying. If only people wouldn't treat me as a piece of trash. Or anyone.

    My friends have been bullied so many times because they're different. Whether it's their sexuality, or body shape, their hobby, etc. etc.

    "Kill all the otakus!" They say.

    "You support gay marriage? Are you a lesbian? Ew, get away from me. You're disgusting." They repeat

    "Hey, you know there's something called a gym, right? It's made for people like you." They taunt.

    I just need to escape the nightmare called reality.


  10. Cats are a pretty big responsibility. If you already have a dog, it's understandable why your parents don't want another little furry thing to take care of. Maybe you'll be able to get one in a couple years though :D

    Haha, maybe. My dog's pretty old. 12, turning 13 soon. (Your cat is so cute tho omg)

    I feel like this is just a spam thread..

×
  • Create New...