Jump to content
Detective Conan World

Blunch

Members
  • Content Count

    8
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Blunch last won the day on June 20 2011

Blunch had the most liked content!

Community Reputation

3 Neutral

About Blunch

  • Rank
    Eyewitness
  • Birthday 08/13/1997

Recent Profile Visitors

5195 profile views
  1. Blunch

    Movie 15

    lol thanks for the answers. yes, I'll wait! just lemme know if its out. thanks!
  2. Got twitter? Follow me. :bd Thanks

    1. Show previous comments  2 more
    2. conankoibito

      conankoibito

      sure.I will follow you.. this is mine @conankoibito

    3. Sherry Vineyard

      Sherry Vineyard

      me @nisawardan I'll follow u back, mention me if you did follow me :)

    4. Blunch

      Blunch

      @kidthephantomthief, you should make one! :) lol

      @conankoibito lol thanks! :)

      @sherryvineyard, sure :D

  3. 143 views. Thanks everyone! :)

  4. Can anyone help me make my own Signature here? Please and Thanks. I don't know how to make and add one. THANK YOU!
  5. Blunch

    Movie 15

    Is Movie 15 out now on English Subtitles? Thanks!
  6. Sorry for not being so updated here -____- Been busy, but now, Im back! Hello Everyone >:D<

    1. Show previous comments  10 more
    2. Blunch

      Blunch

      But I'll TRY* my very best

      :)

    3. Kid the Phantom Thief

      Kid the Phantom Thief

      Oh, good luck!! :D I hope it'll go well!! ^_^

    4. Blunch

      Blunch

      LOL Thanks! I hope so. ;)

  7. 101 views. Thanks. Add me :bd

    1. Kid the Phantom Thief

      Kid the Phantom Thief

      Hehe.. :D I've already added you!! :P

  8. LOL its okay :) Haha thats good :bd

    I got it from my real name, Blanche. Hihi :)

  9. I'm doing great, thanks! :)

    Hey, your username is cool~! How did you come up with that? :D

  10. Wah, I indeed double-posted! Sorry, didn't notice it :(

    I'm doing great, much less :)

    Hey, your username is cool~! That's somewhat rare. How did you get that? :D

  11. Wah, I indeed double-posted! Sorry, didn't notice it :(

    I'm doing great, much less :)

    Hey, your username is cool~! That's somewhat rare. How did you get that? :D

  12. Wah, I indeed double-posted. Gomennasai, I didn't notice it :(

    Doing good, thanks! :)

    Hey, your username is cool~! (it's kinda rare lol), may I know how did you get that? :D

  13. Oh, hehe.. :D I didn't know that!! :D And talk to you later, my friend!! ^^

  14. Thanks! :) Am doing fine, How about you? :) Thanks for asking btw. No prob :D

×
  • Create New...